راه اندازی کسب و کار و کارافرینی

یاد بگیرید چطور یک کسب و کار سوده را راه اندازی کنید.

راه اندازی کسب و کار و کارافرینی

یاد بگیرید چطور یک کسب و کار سوده را راه اندازی کنید.

این وبلاگ، به شما کمک میکند تا کسب و کاری مناسب را اراه اندازی کنید و درامد کسب کنید.
بعنوان یک کارافرین، میتوانید از تجریبات من استفاده کنید.

دستگاه چاپ بنر

شنبه, ۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۲۴ ق.ظ

سلام

توی این مقاله من در مورد دستگاه چاپ بنر نوشتم و حالا خلاصه ای از اون رو قرار میدم.


دو نوع معروف از جوهر های استفاده شده در دستگاه های چاپ بنر، جوهرهای سالونت و اکوسالونت هستند. در نگاه اول این جوهرها دو جوهر معمولی هستند که برای چاپ استفاده می شوند و ممکن است تغییراتی جزئی در دستگاه به وجود بیاورند. اما نه! به همین راحتی نیست و خصوصیات شیمیایی این جوهرها نه تنها باعث میشود که مکانیزم عملکرد دستگاه تغییر کند، حتی تجهیزات و ابزارهای کارگاه را نیز تحت تاثیر قرار می دهد. جوهرهای سالونت فرار هستند و در ترکیب آنها از مواد آلی استفاده شده است. بنابراین کارگاه باید دارای سیستم تهویه مناسب باشد. از طرفی دیگر جوهرهای اکوسالونت بر پایه آب ساخته شدهاند و دیرتر خشک می شوند و لازم است که از سیستم های خشک کن برای آنها استفاده شود. به همین راحتی نوع جوهر میتواند خرید دستگاه چاپ بنر را تحت تاثیر قرار دهد.
عرض دستگاه و تنوع در چاپ

دستگاه چاپ بنر به طور مستقیم با اندازه آن در ارتباط است و مشخص میکند که کارگاه مورد نظر تا چه اندازه میتواند در تولید بنر های مختلف تنوع داشته باشد. اما به هر اندازه که عرض دستگاه بزرگتر باشد و قابلیت های آن بیشتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود و ممکن است شما را با شک و تردید مواجه کند. بنابراین فکر نکنید که خرید دستگاه چاپ بنر مانند سایر وسایل ارزان قیمت راحت است و مشکل خاصی ندارد. با توجه به سرمایه عظیمی که به خرید این دستگاه ها اختصاص می دهید،باید خود را برای مواجه شدن با شرایط مختلف آماده کنید و دستگاهی را انتخاب کنید که با شرایط کارگاه شما همخوانی داشته باشد.
بودجه خرید دستگاه و پناه بردن به دستگاه های قسطی

از هر چی بخواهیم بگذریم، از بحث پول و بودجه لازم برای خرید دستگاه برش لیزری نمیتوانیم عبور کنیم. چه بسا کسانی هستند که در گام های اولیه و در بررسیهای خود یک دستگاه را انتخاب کردند که به محض اطلاع از قیمت آن، گزینه خود را تغییر داده و به سراغ سایر دستگاه ها رفتند. این می تواند یک هشدار جدی باشد و خریداران باید از قبل در مورد تنوع قیمتی و تغییر قیمت با توجه به قابلیت دستگاه مطلع باشد. پیشنهاد ما برای این مشکل این است که چند دستگاه با قیمت های مختلف انتخاب کنید و بودجه ای در نظر بگیرید که امکان افزایش یا کاهش آن برای شما فراهم باشد. در این صورت قدرت مانور بیشتری برای خرید دستگاه خواهید داشت و دردسر کمتری را تجربه می کنید.
پشتیبانی شرکت و تامین قطعات

پشتیبانی شرکت و تامین قطعات در قالب های مختلفی توسط شرکت های فروشنده در نظر گرفته می شوند که نوع آنها تابع دسترسی شرکت به تکنولوژی های دستگاه است. بنابراین قبل از اینکه برای خرید دستگاه چاپ بنر اقدام کنید، از مسئولین شرکت بخواهید که در مورد پشتیبانی و تامین قطعات به شما توضیح دهند و دسترسی به آنها را در محل اقامت خود بررسی کنید. اگر فرض بگیریم که پس از چند سال استفاده دستگاه شما دچار مشکل شود، طبیعتاً دوست دارید که از گزینههای خدمات پس از فروش و گارانتی در مورد آن استفاده کنید و از این طریق هزینههای جاری خود را کاهش دهید. اما اگر شرکت موردنظر قادر به ارائه چنین خدماتی نباشد، با مشکلاتی مواجه خواهید شد که دردسر های بالایی دارد. به همین دلیل هیچ وقت در خرید دستگاه چاپ بنر از گزینه های گارانتی و خدمات پس از فروش چشم پوشی نکنید.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۰۶
محمد خرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی