راه اندازی کسب و کار و کارافرینی

یاد بگیرید چطور یک کسب و کار سوده را راه اندازی کنید.

راه اندازی کسب و کار و کارافرینی

یاد بگیرید چطور یک کسب و کار سوده را راه اندازی کنید.

این وبلاگ، به شما کمک میکند تا کسب و کاری مناسب را اراه اندازی کنید و درامد کسب کنید.
بعنوان یک کارافرین، میتوانید از تجریبات من استفاده کنید.

هدف این وبلاگ

يكشنبه, ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۸ ب.ظ

سلام

محمد خرمی هستم.

انچه از خودم به عنوان انسان فهمیدم:

  • شخصیتی INTJ دارم
  • صداقت را دوست دارم و هیچ چیز برای پنهان کاری ندارم.
  • چند پتانسیلی هستم یعنی به چند زمینه مختلف علاقه دارم و در اون زمینه ها یاد میگیرم. (برنامه نویسی، مدیریت و کارافرینی ، روانشناسی، افرینش و دین، فلسفه)
  • بسیار عمقی و گاهی چند شاخه ای فکر میکنم
تفاوت این وبلاگ با سایت شخصی ام این است که در اینجا انچه از کتاب ها و عمل به انها یادگرفتم، برای شما هم به اشتراک بگذارم تا شاید بتونم تاثیری داشته باشم در زندگی عالی تر.
در سایت شخصی ام کاملا بصورت شخصی مینویسم و از هرچیزی.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۱۷
محمد خرمی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی